Wednesday, October 7, 2009

Perpisahan Amat Menyakitkan.....

Kt cni aku nak cite ckit la tentang pengalaman aku bercinta ngan seseorang nie..aku dh kenal dia dekat setahun lebih tapi last2 aku ngn dia berpisah.disebabkan org ke-3..
patut ke dia wt cm 2? aku sedih biarpun hanya hati aku yg tanggung suma nie...tuhan je yg tahu betapa seksanye aku selama berpisah nagn dia..pada aku dia insan yg baik biarpun x baik mn pun kan pada aku ckup baik..x mcm laki yang aku kenal sblm nie..
dia yg aku maksudkan berasal dari negeri pantai timur..sakit hati je rasanye..tp pada aku stdy mau abis ma!!!aku still ingat pesan mak CINTA senang dapat, tp PELAJARAN susah nak dapat kalo x de usaha. skang ni pada aku nak dptkan segulung ijazah untuk keluarkan family aku darikesempitan hidup..lelaki ni kite leh cari bila2jek..bila aku pk2 kan, lebih baik single daripada berdua..yela..mana x nye,dari survey yg aku wat, kebanyakan org yg ader "balak"ni setiap saat Or minit nak kena repOrt ape dia wat..rimas aku tgk..tp lantakla..2 diorang,,aku malas nak ckp tentang Org sedangkan aku sendiri dh merasa sume nye....xpela..setakat ni dlu luahan hati ku...moga perpisahan ini mengajar aku erti ketabahan & kesabaran....
'S'

2 comments:

: : memeng : : said...

shedey nyer... sabar kak eh... cinta pd bunga, bunga akan layu, cinta pd manusia, manusia akan mati... tp cinta pd Allah... kekal ABADI kak... beetul... so, renung2 kan...

Sam フレッド said...

It makes us strong. Well, breaking up is the first step which make us success (pinjam ler ayat ko tu) :p